1000 négyzetméteres, luxus Zsolnay shop nyílik Dubaiban

Hosszú és fáradsgos út vezetett a korábbról beragadt lobbisták keverésétől, az órahamasítási botrányon át, a márka jogok kavarásán keresztül addig, hogy idén már nyereséges évre számít a Zsolnay Gyár, sőt komoly terjeszkedésbe is kezdett a manufaktúra.

Bachar Najari, a gyárat 2013-ban megvásároló befektetőnek komoly tervei vannak. Miután kikeveredett számos botrányból – amelyek az elmúlt időszakot jellemezték, úgy néz ki, hogy idén fordítani tud.

hirdetés

Mint azt megtudtuk, 8 magyar Zsolnay üzlet nyílt vagy nyílik mostanában, de ott lesz a márka Ománban, Szaud-Arábiában és az Arab Emírségekben is. Dubaiban még az idén megnyithat egy 1000 négyzetméteres, Zsolnay luxus márkabolt, de Kuvaitban is terveznek egy 300 négyzetméteres üzletet. Sőt, már Sanghajban is jelen van a pécsi márka és jelenleg Katarban tárgyalnak a nyitásról.

Idén tehát már nyereséges évet vár a tuladjonos, különösen úgy, hogy szerinte pénzügyileg is jól áll a cég. A porcelánok mellett speciális tetőcserepek gyártása is beindulni látszik – ez utóbbiból 500 milliós bevételre számít.

Az igazán nagy dobás azonban az lenne, hogy a Zsolnay együttműködne a Hollóházival és a Herendivel is. Ez utóbbi – úgy tűnik, nem lehetetlen, ugyanis mint azt Pálfi József, a hollóházi Magyar Procelánmanufaktúra ügyvezetője a Figyelőnek elmondta, a félkész termékek készítésében a Hollóházi a jobb (mivel olcsóbb), de a Zsolnaynál senki nem tud szebben és jobban színezni.

hirdetés

HOZZÁSZÓLÁSOK

Facebook

Twitter