Ennyire prosztó reklámot, mint a pécsi söré már rég láttunk

Nem szofisztikálta túl a Pécsi Sörfőzde az új Szalon reklámokat, belőtte a célközönséget: zsíros kenyeret majszolgató csóró, nyakig olajos, valamint hipszterszakállas melós, és hülyekalapos bölcsész! 

Új sörrel jelentkezett nemrég a Pécsi Sörfőzde, ehhez pedig új reklámokat is gyártottak. De még milyeneket az égszerelmére! Mielőtt kattintana, gyorsan összefoglaljuk, mi derül ki ezekből.

hirdetés

Aki issza a Szalon sört, az csóró (igénytelen szakács), melós (olajos autószerelő), hipszterszakállú melós (unottan tévézgető), a nőt csak messziről néző, hülyekalapos bölcsész (a kocsmában).

És hogy ki igya? Aki nem bírja a csilli-villi söröket; utálja a puccos sörcsodákat; sok, finom és kemény habra, illetve buborékra vágyik; akit nem érdekel a törtnelmi múlt és a menő csomagolás és aki meló közben megszomjazik.

Mert a sör, az sör – szól a szlogen.

A cég szerint a kampányuk célja elsősorban az volt, hogy újat mutassanak a sörös reklámok területén, véleményük szerint ugyanis egy mainstream sörnek őszintének kell maradnia, hiszen a legtöbb esetben ezt várja el tőle a fogyasztó. “A túlzó ígéretek, és termékelőnyök helyett a Pécsi Szalon csak annyit tud ígérni, hogy nem több, és nem is kevesebb annál, mint, amit elvárnak tőle.”

És akkor mutatunk pár csilli-villi, puccos csomagolású, történelmi múltú szarokat, mint például a Guinness, a Heineken, IPA vagy a Carlsberg.

(via Élelmiszeronline)

hirdetés

HOZZÁSZÓLÁSOK

Facebook

Twitter