Kormányközeli cégek veszekednek és üzengetnek egymásnak a pécsi Rádió1 miatt!

A Habony Árpádhoz, pontosabban a hitelezőjéhez sorolt Radio Sales House (RSH) és Andy Vajna Rádió Plus Kft-je is úgy véli, ők értékesíthetik a pécsi Rádió1 reklámidejét Sebestyén Balázsék műsora – és a hálózatba csatlakozás – miatt – írja a 24.hu.

Azt sejteni lehetett már eddig is, hogy a pécsi Rádió1 nagyot húzott azzal, hogy némi tépelődés után becsatlakozott Andy Vajna Rádió1-ébe. Az eddig is leghallgatottabb pécsi rádió ezzel pedig még inkább megerősítette a pozícióját Pécsett és Baranyában.

hirdetés

Azt viszont, hogy most mindenki a Rádió1 Pécs reklámidejét szeretné, nem sejtettük!

A 24.hu most azt írja, hogy az RSH tegnap közölte, ő is értékesítheti a pécsi Rádió 1-en is megjelenő Reggeli Show reklámidejét. A Rádio 1, és a Rádio 1 Pécs viszont ennek ellentmondó nyilatkozatokkal cáfolt pénteken.

Ki mond igazat?

Csütörtöktől a Radio Sales House (RSH) Kft. is értékesíti a Rádió 1 Pécsen is megjelenő Reggeli Show reklámidejét, miután a pécsi helyi rádió bekapcsolódott Andy Vajna kormánybiztos Rádió 1 hálózatába, így Pécsen is hallhatóvá vált a Sebestyén Balázs-Vadon Jani-Rákóczi Ferenc trió által vezetett Reggeli Show című műsor – közölte tegnap az RSH.

A Habony Árpád hitelezőjeként, illetve Orbán Viktor volt biztonságpolitikai tanácsadójaként is ismert Tombor András által tavaly felvásárolt, ma már 37 tévés csatorna reklámidejét értékesítő Atmedia Kft. és a Krskó Tibor által közösen tulajdonolt, idén létrehozott rádiós reklámértékesítő cég, az RSH ügyvezetője, Hanák Tamás elmondta:

Örömmel köszöntjük portfóliónkban a Rádió 1 műsorainak megjelenését, amely adó a kereskedelmileg kiemelt 18-59 éves korcsoportban az országos hallgatottsági rangsor 4. helyezettje. Különösképpen azért, mert kereskedőházunk a kizárólagos reklámértékesítője a Rádió 1 Pécs adónak.

A RSH egyébként azt is közölte tegnap, hogy régebb óta kizárólagos reklámértékesítői a Rádió 1 Pécsnek. Az újdonság az, hogy ott ezentúl megjelenik a Reggeli Show is, így az akörül megjelenő reklámidőket is elkezdik árulni az RSH értékesítői.

Az RSH a kizárólagos reklámértékesítője egyébként az MTVA négy országos rádióadójának (Kossuth, Petőfi, Dankó, Bartók) valamint a Sláger FM-nek és közel 60 regionális adónak. 

Andy Vajna máshogy látja

A Rádió 1 – az RSH közlésével ellentétben – pénteken arról adott ki tájékoztatást, hogy Sebestyén Balázsék népszerű műsorában, a Reggeli Showban továbbra is csak a Rádió 1-et üzemeltető Radio Plus Kft.-n keresztül vásárolhatnak reklámot a hirdetők.

A Rádió 1 hálózatán belül a Reggeli Show reklámidejének értékesítése a rádiót üzemeltető Radio Plus Kft. kezében van, ebben nem történt változás. Az új rádiók hálózatba csatlakozásával csupán a potenciális hallgatók száma emelkedett meg jelentősen

– szögezte le a cég ügyvezetője, Bakai Mátyás.

A Rádió 1 Pécs tulajdonosa szerint az RSH téved

Mivel a két nyilatkozat szöges ellentétben volt egymással, a 24.hu megkereste az ügyben Fodor Józsefet, a Rádió 1 Pécs ügyvezető-tulajdonosát.  Fodor József azt mondta, a Radio Sales House (RSH) ugyan valóban kizárólagosan értékesítheti a Rádió 1 Pécs műsorának reklámidejét, de a Rádió 1 Pécs napi médiaszolgáltatási jogosultsági ideje a hálózatba kapcsolódással a korábbi napi 24 óráról 9 óra 59 percre rövidült,

vagyis az RSH már csak 9 óra 59 percnyi műsoridőben értékesíthet reklámidőt.

Márpedig  az RSH-val kötött reklámértékesítői szerződés csak a médiaszolgáltatási szerződésben rögzített műsoridőre terjed ki, a hálózatba kapcsolódással átvett műsorok, így a Reggeli Show esetében a médiaszolgáltatási jogosultság a Radio Plus Kft.-t illeti.

Arról, hogy a Rádió1 Pécs miért döntött a hálózatba csatlakozás mellett, ebben a cikkünkben írtunk bővebben.

(via 24.hu)

HOZZÁSZÓLÁSOK

Facebook

Twitter