Pécsi arcokkal indít az állami szórakoztató tévé

Március 15-én indul a vadiúj köztévé , ami a „fiatal felnőtteket kívánja szórakoztatni”. Nagyon szórakoztató és nagyon trendi lesz, ez már a promó klipből is kapásból látszik!

Egész pontosan a neten felnőtt Y generáció a célcsoport, akinek a tablet jelenti azt, ami szüleinek volt a tévé. Ennek ellenére őket célozza meg a Petőfi TV. Fiatalos reklámspottal promóztak, amiben az enyhén másnapos Petőfi tyúkot, meg követ hallucinálva ébred, szelfizget és megoszt. Minket is.

hirdetés

Pedig mindenhol ott van. Nagyon. Falon, képen, téren, utcatáblán, szobron. Még hidat, meg csarnokot is neveztek el róla. Ha jobban belegondolunk, nem is ok nélkül ilyen rohadt büszke magára. Ahogy megszólítja az Y generációt, az tényleg nagyon ott van. Mint a “mjúzik” a rádiójában. Hiteles karakterábrázolás, meg minden.

Persze ha figyelembe vesszük, hogy a gugli első találata a Petőfire a rádió, és csak utána következik a költő, nincs min csodálkozni. Petőfiből lehet bármi.

Az új műsorsávot a Red Bull Pilvaker nyitja, ami egyfajta fiatalos forradalmi megemlékezés hazai hip-hop előadókkal. Pécset Halott Pénz, és a Punnany Massifból Farkas “Wolfie” Roland képviseli. Régebben volt még benne slam poetry is, de többen a slammerek közül már tavaly is túl szókimondóan aktuálpolitizáltak, ami ezen a felületen valószínűleg még kevésbé fér bele. Túl forradalmi. Lecsó. Idén mindenki magáról vall, azzal nincs gond.

Lesznek még viszonylag lefutott sorozatok, mint a Killing, vagy a Twin Peaks, hogy csak a jobbakat említsük. A többi folytatásos is a máshol már ment kategória. Ide rendezik át át a Munkaügyeket és az A38 koncertjeit is.

Lássuk a saját gyártású műsorokat. Az Életművész realityben elsőként Lovasi András vendégeskedik, a Böngésző szabad szörfölést ígér a vizuális világban (?), az Én vagyok itt pedig egy élő magazinműsor. Persze, hogy a hajóról. Állítólag interaktív lesz! Beveszi ezt még valaki?

HOZZÁSZÓLÁSOK

Facebook

Twitter