Reklámadót szedtek volna a Vásárcsarnokban

Mindezt azért, mert nagyon jól sikerült a tavalyi év és “tovább nőt a Vásárcsarnok népszerűsége” – írta a vagyonkezelő az árusoknak. Lázadás lett!

Marketing-hozzájárulást, vagyis reklámköltséget akart beszedni a Pécs Holding a Vásárcsarnok árusaitól, bérlőitől. Az üzlet- és pavilon bérlőknek a havi bérleti díj 2%át, az asztali árusoknak pedig méterenként 1270 forint kellett volna becsengetni havonta január 1-el visszamenőleg. A vagyonkezelő szerint azért kell a reklámadó, mert „Mindannyiunk nagy örömére 2015-ben tovább nőtt a Pécsi Vásárcsarnok népszerűsége” és hogy a „hirdetési és reklámozási szokásaink folytatódjanak 2016-ban, közös megelégedésünkre”.

hirdetés

A kofák viszont nem őrültek meg az örömtől a hír hallatára, komoly tiltakozásba is kezdtek és panaszlevelet küldtek a Városházára is. Végül – információink szerint politikai nyomásra – a Holding elállt a reklámadótól. De nem csak attól, hanem a bérleti díj emelésétől is, ami (meg nem erősített információk szerint) közel 25%-al lett volna több, mint tavaly.

A Pécs Holding, arra hivatkozva, hogy már nem aktuális a probléma, nem nyilatkozott az esetről.

A BAMA egyébként úgy tudja, hogy egyáltalán nem nőtt az árusok forgalma a Vásárcsarnokban.

(via BAMA)

UPDATE: A bérleti díj emelést cáfolta a Holding

Hivatalos forrásból úgy értesültünk, nem terveztek díjemelést a Vásárcsarnokban, ezt határozottan cáfolta a Pécs Holding illetékese.

hirdetés

HOZZÁSZÓLÁSOK

Facebook

Twitter